dinsdag 21 juli 2015

ff babbelen

heey lieve mensen,

hier is dan mijn eerste officiƫle post!
ik wil gewoon lekker typen wat op dit moment mij bezighoudt.



muggen:
iedereen kent ze, iedereen haat ze.
ik heb op dit moment eentje op mijn voet en een hele grote op mijn pols(mijn hele pols is dik, niet normaal!)
slaap al twee dagen bagger door de jeuk.
maar goed genoeg gezeik, gewoon hopen dat ze snel weg zijn!

Limburg:
vrijdag ga ik op vakantie! jeeeej.
Limburg is nou niet echt de meest spannende vakantiebestemming maar ik heb er wel zin in!
er wordt wel veel regen voorspelt, maar we hebben wifi en een sauna in het huisje dus ik vermaak me wel!
ik ga ook met alleen mijn zussen naar Maastricht!

Ipodstories:
oke dit moet ik ff uitleggen.
mijn vorige telefoon is een hele oude samsung.
na ongeveer 1,5 jaar deed de playstore en whatsapp het niet meer.
op deze telefoon staan nog heel veel liedjes dus gebruik ik hem als Ipod.
ik wilde er nieuwe liedjes opzetten maar dat deed het niet meer.
tot vandaag!
heb dus gelijk het hele album van James Bay en andere liedjes erop gezet!

zo, dit is ongeveer de dingetjes die nu spelen in mijn leven.
toedoels.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten